Nekad MilleBoy | Whitelist ansökning [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199118450045/

Vad är ditt namn i verkligheten? Miliam Fendrik

Vad är ditt discord namn? Suprasnegga#1866

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2009

Berätta om din karaktär. jag heter Miliam Nilsson och är 21 år. jag är väldigt mycket för att snäll mot folk även de som råkar göra något dumt. jag är väldigt intresserad av bilar. mitt roleplay är bra och jag har typ aldrig misslyckats med den. jag spelar några timmar om dagen och ibland till och med hela dagen.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill hjälpa till i staden. jag skulle tycka det var kul att jobba typ som polis eller ordningsvakt eller något liknande för att hjälpa till.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker det är den bästa servern för jag har inte spelat på någon annan server. det finns mycket bra folk som man kan hjälpa så det är kul på just denna servern.

Hur hittade du Unive? mina kompisar berättade om den för mig så jag testade gå in på den en gång och jag fortsatte för jag tyckte det var jättekul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få bli whitelistad och kunna få hjälpa till i staden med saker. mitt mål är att försöka bli typ polis eller något sådant jobb som jag kan hjälpa till med. och det skulle vara superkul att jobba och hjälpa till med bilar för det är mitt största intresse.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar bara på Unive för tillfället och kommer nog göra det hela tiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka