Accepterad MilleBoy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MilleBoy

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118450045/

Ditt Hex-ID: steam:110000145087d7d

Vad är din discord tagg? svampev3

Vem var det som bannade dig? inte en aning.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu är det så att min bannlysning på discordservern har varit där i minst ett år nu det var väldigt länge sen jag var inne. tänkte gå in och börja spela det här igen då mina vänner börjat och när jag försöker joina dc servern står det att jag är bannlyst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För länge sen för att komma ihåg vad som hänt. men tippar på att jag gjort nått stort misstag i den kriminella rpn då jag varit med i många många gäng under lång tid innan och minns inte att jag vart bannad men tydligen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förmodligen inte då jag minns att jag var med i ett gäng i slutet så nånting sket sig säkert där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad ett antal gånger, iomed att alla är mellan 1 och 4 år sedan är det svårt att minnas. men flera av dem har varit osmarta skjutningar, osv. men det har man ju lärt sig nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort som jag gjorde eftersom det uppenbarligen ledde till en ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? inget specifikt med tanke på att jag inte har koll på anledningen men att man ska följa reglerna annars får man inte vara med har man ju lärt sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes. förlåt ifall den är kort vilket jag vet att ni inte gillar. men har tyvärr inte mycket att skriva för vet inte vad som hänt. vill bara kunna spela igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka