Accepterad Milkey | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milkey

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198884038518/

Ditt Hex-ID: 1100001370fa770

Vad är din discord tagg? slisketmilkey

Vem var det som bannade dig? Void

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-15 000834.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? sunt förnuft, powergaming och att jag Åkte vårdslöst med en helikopter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. flög runt lite med helikopter lite för nära husen o under broar o så

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktig ban visste bar inte om att man inte fick köra på så "farligt" sätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite olika saker och klart har jag lärt mig av varje misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? flyga högt upp där jag inte riskar mitt liv

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra om det och att inte flyga vårdslöst med helikopter

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Med tanke på att du skrivit en extremt kort banöverklagan, så har du förklarat till mig i PM under tiden du blev bannad, jag ser att du är en vettig medlem, händer något liknande regelbrott i framtiden så blir det längre ban och alla överklagan nekas från min del.

Godkänd

detta är din hex btw, inte den du skrivit i överklagan

1100001370fa776

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka