Nekad Milf hawaii | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cls-77

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Sigge

Vad heter du på discord? hawaii

Ange ditt födelsedatum 17 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. 1 går in på datorn kollar youtube och chilla kl10 typ
2 går in på unive spelar till kl 13 då jag brukar bli hungrig sen kommer jag in igen runt 14-15 och kör till 20-01 sen går jag och lägger mig strax intill.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har lämnat Discorden en gång så de står att jag inte har varit medlem så läng men jag har bevis på att jag åtminstone har varit medlem i ett år ungefär. Kan skicka bevis om du vill

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 22 gånger innan https://discord.com/channels/@me/1173278075132330115/1173278702826700800

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Som servervakt hjälper jag till med att få bort dom som bryter mot serverns regler men man ska inte leta upp dom stan dom kommer snarare till mig+ att jag hjälper helpers med att SV banna folk så dom lär sig en läxa utav de dom bröt mot.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag ser så permanent många som bryter mot regler och jag vill hjälpa till att bidra med något som t.ex servervakt. Jag tycker också att de kommer bli roligare som servervakt för då får man som ett uppdrag om något händer. Sånt gillar jag

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att vara korrupt inom SV yrkent är t.ex om du revar dig eller en kompis för att vina ett scenario eller banna någon som du stör dig på. Kan även vara att man är avundsjuk på någon och därför banna. De är vad korruption är för mig. Tack för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka