Nekad Miletone | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Användarnamn: Miletone

Vad ska gänget heta? Bloods

Vad heter du i verkligheten? Milton

Ditt födelsedatum: 22 Juli 2006

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv på skoldagarna från 4-12 och på helgerna helgdagarna fram till klockan 2 på natten.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har runt 400 timmar

Berätta om din karaktär: Min karaktär en Persson som har alltid varit kriminell och har gillar att göra kriminella saker. Han är uppväxt i Malmö i Rosengård och hans dröm har varit att bli en riktig kriminell person som alla ska känna igen därför kom han att tänka på att starta ett gäng så att inte bara han blir krimminel utan hans kommpisar som han har gjort kriminella saker med hela livet också kan vara med och bli stora i staden. Han har lämnat sin familj i rosengård. Det var hans pappa som växte upp han med kriminalitet med droger osv. Efter att han lämna Rosengård har hans dröm alltid varit att starta ett gäng.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? JAg vill starta ett gäng för att jag vill göra bra rp senarion i denna staden som t.ex bankrån osv. Jag vill också starta det för att jag tycker det är kul att vara i gäng. JAg har varit med i massa gäng förut som lost mc. Jag vill också starta ett gäng för att jag tycker att det skulle vara kull att kuna vara gänboss över bloods och försöka göra det lika bra som det var innan. Jag vill också bli bloods gängboss för att vill detta jätte mycket vill starta bra snearion som inte leder till gud ärade.

Har du några med dig från start med gänget? Jag har med mig 4-6 st om det skulle slå igenom.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Jag tänker att vi ska vara ganska lowkey i början så vi hinner få guns och såna saker i början senare när vi har har guns och så så kommer vi att inte att vara blyga. Vi ska även utveckla gängens rp senarion till 100x bättre.Vi kommer också kidnappa folk uppe i sandy för att inte ska vara bli igenkända av polisen. Vi kommer även att håla oss borta från skottlossningar i stan så att vi inte blir gripa av polisen.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit vice boss i ett gäng innan och varit medlem i flertal gäng innan. Jag vett hur man ska rp som ett gäng och hur man ska agera som ett gäng.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Det är mitt ansvar att se till så att mina medlemmar håller håller sig low key och håller sig tillsammans. Det är också mitt ansvar så att dem rp bra som gängmedlem ifall dem gör flertall fel som gängmedlem som man inte får så kommer jag att sicka staffs efter han så att sedan får redan på hur man ska rp som gängmedlem. Jag kommer att bara ta in folk i mitt gäng som jag kan lita på eller som jag märker att jag kan lita på så att dem inte berättare till poliserna. Som gängboss ska är mitt ansvar också att bygga upp gänget så bra som möjligt. Mitt mål som boss också är att komma upp till bloods nivå. Som boss ska jag även vara hård så att dem gör rätt saker osv.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Vårt gäng är inte i staden för att kidnappa folk döda folk eller tjäna pengar uttan för att göra bra scenarion som alla blir nöjda med. Vi kommer även också att styra upp gäng rp till en högre nivå än vad den redan är. Vi kommer att försöka göra så att så många seanrion som mäljligt blir bra och vi kommer att vara ett bra gäng som vett hur man rp.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett bra kriminellt scenario som t.ex en skjutning ska se ut t.ex att om man får ett skott i benet så faller man ner på marken och får ont och inte står kvar och bara fortsätter att skjuta. Ett kriminellet scenario ska också se ut att man har kull under scenario och så att man slipper gud ärenden i slutet av scenariot osv och att folk inte blir ovänner med varandra för att dem förlorade ett scenario.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag hade haft koll på dem för att vi hade snackat i komradio och för att vi kommer att kunna ringa varandra in game osv. Jag kommer också hålla koll på dem för att jag kommer att snacka med dem ofta 1 och 1 så dem får snacka om dem t.ex tycker att han gör något dåligt i gänget eller om dem har varit med om något som dem inte ska göra.

Hur hanterar du kritik? Jag hanterar det genom att försöka att lössa det som dem kristtsierar som om någon t.ex säger att vi inte kan rp så försöker jag att snacka gäbget och berärttera vad som händer så dem kanske lär sig något.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja klart för mutlistaden är bäst.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka