Nekad Milan Madersultanov | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

coca cola 2

Icke Medlem
Meddelanden
224
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Milan

Vad heter du på discord? Krudplug#5515

Ange ditt födelsedatum 5 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jo. Jag vaknar kl 07:30 och sen jag kollar på dc om vad som händer på unive. Sen Så sticker jag och borstar mina tänder och efter det så börjar jag att äta frukost. Efter frukost så börjar jag gå till skolan från kl 08:30 - 15:00 men några dagar så sluta jag tidigare. När skolan är slut så kommer jag hem och då sätter jag på min data och då börjar jag spela.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vet inte kanske 7-8 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har tyvärr inga bilder men jag har blivit bannad.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att man ska kunna hålla koll på folk och kolla om de gör regelbrott eller inte. Man ska också kunna använda sina perms i rätt sätt och jag vet hur man använder de för tidigare har jag varit sv. Man ska kicka folk eller svbana folk om de har gjort regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag ska bli sv är att jag vet hur man ska använda sina perms och jag vet hur man bannar och kickar folk. Jag är väldigt aktiv varje dag runt 3-6 timmar. Jag är inte nån korrupt eller abuser med mina perms.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Att man abusar sina perms genom att bara revvar sig själv. Korrupt t.ex att din kompis gör en regelbrott och då väljer du att inte ta åtgärder på han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka