Vad är ditt namn i verkligheten? Mike
Vad heter du på discord? Mikejr__
Ange ditt födelsedatum 2 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara så aktiv som möjligt då detta är ish det ända spelet jag spelar. Men på måndagar och torsdagar har jag träningar och blir då lite mindre aktiv. Även på helger så kan jag ha match men nu är säsongen slut så då kan jag vara mer aktiv
Hur länge har du varit medlem på Unive? i typ 2 veckor. Men har vart medlem för länge sen också ba att jag har lämnat dcn.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
file:///C:/Users/Micha/OneDrive/Bifogade%20filer/Bilder/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202023-08-08%20101602.png har ba länken till bilden
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en slags medhjälpare för staffsen om det t.ex inte är någon staff i närheten där det lallas eller någon gör regelbrott så kan man hjälpa till att kicka eller banna. Eller bara hjälpa til allmänt om någon skulle behöva veta något.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har en bra rp nivå så att jag kan visa hur rp ska se ut för såna som bara förstör så att dom kan lära sig. Sedan skulle jag också kunna banna eller kicka såna som bara är inne på servern för att förstöra om dom begår något regelbrott. När jag varit servervakt innan på en annan server så kanske det är någon ickemedlem som kanske inte förstår hur rp ska se ut och då har jag förklarat det för dom. Men om om fortfarande inte uppfattar det jag skriver till dom utan dom gör samma regelbrott igen så kickar jag dom så att dom förstår att dom ska förbättra det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Asså sv abuse och korruption inom sv är ju såklart inte okej. Om man skulle t.ex vara i ett gäng krig och en i sitt gäng blir skjuten och till och med dör då ska man inte bara reva honom för att man ska vinna konsekvensen kan bli indragen servervakt. Och korruption inom servervakt innebär t.ex att man kanske använder toggleid i ett senario bara för att man snabbt vill hitta vart personen är och vinna senariot om det t.ex är i ett skottscenario.
Vad heter du på discord? Mikejr__
Ange ditt födelsedatum 2 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara så aktiv som möjligt då detta är ish det ända spelet jag spelar. Men på måndagar och torsdagar har jag träningar och blir då lite mindre aktiv. Även på helger så kan jag ha match men nu är säsongen slut så då kan jag vara mer aktiv
Hur länge har du varit medlem på Unive? i typ 2 veckor. Men har vart medlem för länge sen också ba att jag har lämnat dcn.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
file:///C:/Users/Micha/OneDrive/Bifogade%20filer/Bilder/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202023-08-08%20101602.png har ba länken till bilden
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en slags medhjälpare för staffsen om det t.ex inte är någon staff i närheten där det lallas eller någon gör regelbrott så kan man hjälpa till att kicka eller banna. Eller bara hjälpa til allmänt om någon skulle behöva veta något.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har en bra rp nivå så att jag kan visa hur rp ska se ut för såna som bara förstör så att dom kan lära sig. Sedan skulle jag också kunna banna eller kicka såna som bara är inne på servern för att förstöra om dom begår något regelbrott. När jag varit servervakt innan på en annan server så kanske det är någon ickemedlem som kanske inte förstår hur rp ska se ut och då har jag förklarat det för dom. Men om om fortfarande inte uppfattar det jag skriver till dom utan dom gör samma regelbrott igen så kickar jag dom så att dom förstår att dom ska förbättra det.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Asså sv abuse och korruption inom sv är ju såklart inte okej. Om man skulle t.ex vara i ett gäng krig och en i sitt gäng blir skjuten och till och med dör då ska man inte bara reva honom för att man ska vinna konsekvensen kan bli indragen servervakt. Och korruption inom servervakt innebär t.ex att man kanske använder toggleid i ett senario bara för att man snabbt vill hitta vart personen är och vinna senariot om det t.ex är i ett skottscenario.