Inaktuell Mike jr... | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mike jr2

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198219642697/

Ditt Hex-ID: 11000010f75c749

Vad är din discord tagg? sobigmike

Vem var det som bannade dig? Har ingen aning om vem som bannade mig.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-06 173300.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag blev permanent bannad ingame så valde dom att banna mig från discorden men jag har blivit unbannad ingame nu och hade gärna uppskattat om ni hade kunnat unbanna mig från dcn med, jag vill kunna börja rpa på unive igen och vill kunna bygga upp min karaktär men kan inte göra detta utan att bli unbannad från discord servern och vill kunna ansöka om whitelist och köpa krim eller vad som nu sker i framtiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ingame och rpade sedan blev jag bannad för de som jag gjorde men är unbannad nu ingame, jag blev sedan taggad av 2 staffs och blev kickad ur dcn sen har jag inte kunnat joinat sen dess.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte att detta var en felaktig ban eftersom att jag blev permanent bannad ingame så blev jag bannad från discorden vilket inte är konstigt alls tycker jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad från discorden innan utan detta är första gången jag blir bannad och jag blev ip bannad från discorden dessutom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte blivit bannad ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart

Hittar ingen ban
har inte kunnat joina discorden servern sen jag blev kickad ur den och har testat med nytt konto men de står ba unable to accept invite, tror att jag blivit ip bannad från discorden
@Philip320

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka