Accepterad Mike Blaze | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mike Blaze

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Mike Blaze

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198282689997/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christian

Vad är ditt discord namn? ✯BLAST✯#9255

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer ursprungligen från sverige och är 24 år gammal. han är social. alltid tillgänglig och framåtsdriven men även hjälpsam av sig. hans intressen är bilar, människor och musik men även att jobba.

Varför ska just du bli whitelistad? det skulle ge mig stor nytta att bli wl eftersom jag spenderar mycket tid i FiveM och tycker om det det skulle göra nytta att ha fler möjligheter inom spelet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag anser att det är den serven som är mest underhållande och jag spenderar mest tid på den med tanken på att admins sköter den väl och ser till att inga dumheter sker. att bli wl skulle som sagt även ge mig möjlighet till bättre lyckandes och nöje men även att hjälpa andra uppnå sitt mål

Hur många timmar har du på FiveM? 674timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på svenska RP och Multistaden var mest lockande och massor med folk

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej då jag sköter mig i spelet och ser det endast som en utveckling.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag ägde En server tidigare då jag inte ville fortsätta för mycket att hålla koll på just nu ingen server.

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka