- Meddelanden
- 499
- Reaction score
- 51
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199149386932/
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael Pedersen
Vad är ditt discord namn? Micke#8644
Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Micke Zigma och är 24 år gammal och kommer från Skåne, därför kan man höra att han har en ganska skånsk dialekt. Micke är en väldigt social och lugn person som tänker till innan han snackar, han är även väldigt lätt att snacka med. Men man vet aldrig för ibland kan den tysta i rummet vara den farligaste.
Han beskriver sig själv som väldigt rolig och skämtsam vilket jag tror att andra kan hålla med om. Han har stora drömmar. Han hade en tuff uppväxt där han växte upp i fattigdom med sin ensamstående mamma. Hans pappa var aldrig med i bilden. Micke märkte redan som ung att hans mamma hade det tufft och Micke ville redan då som 7 åring kunna tjäna ihop pengar på olika sätt för att kunna hjälpa sin mamma. Nu strävar han efter att nå toppen och bli rik för att kunna ta hand om sig själv och framförallt sin mamma som förtjänar det.. Han har ett stort intresse för bilar och några av hans favorit märken är BMW, Mercedes, Audi, Dodge, Lamborghini och Ferrari. Han hade absolut kunnat tänka sig att jobba inom bilbranschen.
Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag är väldigt aktiv på servern och jag tycker att jag har väldigt bra RP för att endast ha drygt 100 timmar på FiveM och strävar efter att fortsätta utveckla min RP vilket jag tycker går bra och att bli whitelistad hade kunnat hjälpa mig att fortsätta bli en bättre RP spelare. Jag vill även kunna ansöka till jobb som det krävs att man är whitelistad på och jag hade passat bra till några av de jobben. Jag är seriös och tar det på allvar att man inte ska lalla och jag kan alla regler som finns. Jag kommer att bidra med att göra RP nivån högre på servern och ha så kul som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna servern eftersom detta är den enda servern jag spelar på och jag tycker att det är den absolut bästa servern i Sverige. RP nivån på servern är hög och jag tycker att väldigt många är seriösa och schyssta. Denna servern är den servern som passar mig bäst och jag vill fortsätta utveckla min karaktär.
Hur hittade du Unive? Först så spelade jag tunder för att leta efter en seriös och bra svensk servern men tyckte att de flesta var lalliga och inte bra. Min kompis tipsade mig om Unive och nu spelar jag p denna servern och tycker att den är grym som sagt och ser absolut ingen anledning till att jag någonsin skulle sluta spela på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hamna i roliga scenarion där man kan visa upp sin RP och leva sig in i sin karaktär. Jag vill fortsätta att utveckla min RP vilket jag hela tiden gör och samt att jag tycker att det är kul att tjäna pengar och jag vill allmänt ha så troligt som möjligt och att andra runt om mig även ska ha så roligt som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Unive är den enda servern som jag spelar på
Vad är ditt namn i verkligheten? Mikael Pedersen
Vad är ditt discord namn? Micke#8644
Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Micke Zigma och är 24 år gammal och kommer från Skåne, därför kan man höra att han har en ganska skånsk dialekt. Micke är en väldigt social och lugn person som tänker till innan han snackar, han är även väldigt lätt att snacka med. Men man vet aldrig för ibland kan den tysta i rummet vara den farligaste.
Han beskriver sig själv som väldigt rolig och skämtsam vilket jag tror att andra kan hålla med om. Han har stora drömmar. Han hade en tuff uppväxt där han växte upp i fattigdom med sin ensamstående mamma. Hans pappa var aldrig med i bilden. Micke märkte redan som ung att hans mamma hade det tufft och Micke ville redan då som 7 åring kunna tjäna ihop pengar på olika sätt för att kunna hjälpa sin mamma. Nu strävar han efter att nå toppen och bli rik för att kunna ta hand om sig själv och framförallt sin mamma som förtjänar det.. Han har ett stort intresse för bilar och några av hans favorit märken är BMW, Mercedes, Audi, Dodge, Lamborghini och Ferrari. Han hade absolut kunnat tänka sig att jobba inom bilbranschen.
Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom jag är väldigt aktiv på servern och jag tycker att jag har väldigt bra RP för att endast ha drygt 100 timmar på FiveM och strävar efter att fortsätta utveckla min RP vilket jag tycker går bra och att bli whitelistad hade kunnat hjälpa mig att fortsätta bli en bättre RP spelare. Jag vill även kunna ansöka till jobb som det krävs att man är whitelistad på och jag hade passat bra till några av de jobben. Jag är seriös och tar det på allvar att man inte ska lalla och jag kan alla regler som finns. Jag kommer att bidra med att göra RP nivån högre på servern och ha så kul som möjligt.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna servern eftersom detta är den enda servern jag spelar på och jag tycker att det är den absolut bästa servern i Sverige. RP nivån på servern är hög och jag tycker att väldigt många är seriösa och schyssta. Denna servern är den servern som passar mig bäst och jag vill fortsätta utveckla min karaktär.
Hur hittade du Unive? Först så spelade jag tunder för att leta efter en seriös och bra svensk servern men tyckte att de flesta var lalliga och inte bra. Min kompis tipsade mig om Unive och nu spelar jag p denna servern och tycker att den är grym som sagt och ser absolut ingen anledning till att jag någonsin skulle sluta spela på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att hamna i roliga scenarion där man kan visa upp sin RP och leva sig in i sin karaktär. Jag vill fortsätta att utveckla min RP vilket jag hela tiden gör och samt att jag tycker att det är kul att tjäna pengar och jag vill allmänt ha så troligt som möjligt och att andra runt om mig även ska ha så roligt som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej. Unive är den enda servern som jag spelar på