Nekad Michelin8131 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Michelin8131

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander pålsson

Vad är ditt discord namn? Michelin8131

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Neo jonasson 1997-08-19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Schysst, hjälpsam, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: originellt från Liberty city, ville starta om på nytt och flyttade till Los santos. Framtidsplaner: Få en stabil inkomst, möjligtvis börja jobba på mekonomen eller SC styling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med är att hjälpa andra nya, börja jobba som mekaniker och hjälpa andra med att få den bilen de vill ha, eller bara allmänt förklara för nya hur Unive funkar på ett rollspels sätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska agera så att den andra sidan vinner. Spela så att det gynnar motparten istället för dig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har icke brutit mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte combat logga, ingen RDM och reaction RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har viljat börja i svenska FiveM serverar och det känns bra att ha unive som första, många andra servrar har dåliga straffs och dåliga rollspelare, i unive tycker jag att allt är bra, de jag roleplayar med är också bra.

Nekad ansökan
Anledning: Lägg mer engemang på din ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka