Nekad Micah1 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fleetari92

Icke Medlem
Meddelanden
217
Reaction score
100
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Micah1#4491

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Hans namn var Gustav och han hade alltid varit passionerad om korv. Han älskade alla olika typer av korv - grillad, rökt, kryddad och färsk. Han var inte bara en vanlig korv-älskare, utan en riktig konnässör. Han visste allt om korv - hur man tillagar den, vilka kryddor som fungerar bäst och vilka drycker som passar bäst till.

Gustav hade till och med en samling av olika korvar från hela världen, som han stolt visade upp till sina vänner och familj. Han spenderade mycket tid i köket och experimenterade med olika korvrätter, allt från enkel korv med bröd till mer avancerade korvgrytor och korv-stroganoff.

Många tyckte att hans passion för korv var lite udda och komisk, men Gustav brydde sig inte om vad andra tyckte. Han visste vad han tyckte om och det var korv. Han var en man som var nöjd med enkla nöjen i livet, och det inkluderade att njuta av en god korv med en kall öl.

Gustav visste att korv inte var den mest hälsosamma maten, men han kunde inte motstå den goda smaken och doften. Han trodde att allt handlade om balans i livet och att man kan njuta av livet och samtidigt ha en hälsosam livsstil.

Sammanfattningsvis var Gustav en man som älskade korv och var stolt över det. Han var en person som visste vad han tyckte om och var nöjd med enkla saker i livet. Hans passion för korv inspirerade andra att utforska sina egna passioner och att leva livet fullt ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig krim RP jag ska göra mitt bästa för att skapa dom roligaste krim scenarionerna där alla kan kännas som en vinnare. Om det inte går tänkar jag nog jobba på marja lisas och bidra till jobb rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag behöver vinna i ett scenario för att det ska vara kul för alla. Tex hostage scenorion det kan vara roligt att förhandla med polise

Hur hittade du Unive? Min kompis kevin visade mig denna server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka