Nekad Mesam | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mesam

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Kara

Vad är ditt discord namn? Melihtrk_418

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Kara 2000-07-11

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, ödmjuk, välltalande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ali Kara är 25 år gammal och är ifrån Turkiet. hans personlighet är ganska iskall vilket gör han coolt. han vet när man ska prata och när man ska vara tyst, han vet när något händer man ska reagera smart och inte dumt. han hade en lillebror som han älskade som dog i tidigt ålder av droger och hans plan är att hitta dom som va inblandade. dom som liksom sålde droger till hans lillebror. nu när han kommer vara i staden för första gången så kommer han börja sin karriär med att tjäna pengar och bygga upp sig sen så kommer han skaffa lite makt sen så kommer han fokusera på sina framtidsplaner. Han är en trevlig person och lojal och jätte försiktigt vem han litar på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att vara trevligt och jag kommer jobba och skaffa nya vänner.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska vinna och vara professionell och inte göra någon misstag. Ha ett bra RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming exempel när man dör sen så pratar man med en vän från discord och ber om hjälp, VDM är typ att man inte får köra på folks bilar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer att vara jätte lugn och jätte försiktigt och följa reglerna för att det är en viktig grej. och om jag ser någon göra regelbrott kan jag klippa och prata med staffs i support eller göra /report om de något mindre

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka