Nekad melwin08 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

8121

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin börjeson

Ange ditt födelsedatum 8 September 2008

Vad heter du på discord? Börjeson#6156

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar 4-5 timmar helger 7-11 timmar och lov typ samma som helger.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i typ 3-4 månader och typ 500h minst

Vad skulle du göra om du blir servervakter? som servervakt skulle jag underlätta Staffs jobb och försöka fixa servern så att det blir mer ordning och reda på folk som håller på att lalla och folk som håller på att vdm och rdma.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill underlätta Staffs jobb för att de ska bli mindre jobb för dem och för att få rpn mer seriöst då jag möter på mycket lallning och folk som bryter mot reglen.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna göra unive till en bättre plats då jag kan många commands för jag har varit support på andra servrar innan jag börja spela på unive och jag kommer få bort lallarna i min närhet om dem lallar eller bryter mot reglerna överhuvudtaget för att få rpn mer seriös och en högre nivå.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag kommer hålla reda på folk i min närhet och reviva dem som dött när dem har spawnat eller svbanna eller kicka folk när dem bryter mott reglerna. Jag ser också att folk ofta använder halv ooc då dem skriver /sme dagdrömmer eller något sånt för det är ju halv ooc.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag gillar unive väldigt mycket och det skulle vara roligt att kunna hjälpa till med servern lite och kunna hjälpa Staffs och trainee. Jag vill också kunna hjälpa till genom att hålla servern bort från lallare och folk som inte ens kan reglerna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ändå väldigt bra kunskap då jag har varit Staff på servrar innan jag börja köra på unive och jag har vänner som äger servrar som har visat mig olika kommandon.

Är du whitelistad på serven? Ja det är klart.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har vart bannad 2 gånger den ena vart felaktig och den andra var när jag dsynca.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det är klart att jag inte gör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka