Nekad Melvinsparrow | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Melvinsparrow

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: me1vin_1

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag vill bli staff är många anledningar. Jag vill hjälpa folk på denna server. Vill finnas där för folk som har det tufft eller som behöver hjälp. Vill svara på ansökningar samt vill sitta support. Vill åka runt och specca och rensa bort folk som inte ska vara här. Men som sagt. Jag är intresserad av det mesta. Tycker kritik är det bästa som finns. Jag vill ge kritik samt vill ta kritik. Om du inte får kritik så kommer du inte bli bättre. Vill även fokusera på olika områden istället för en. För alla områden behöver hjälp och det är där jag ska finnas. Så hoppas att jag får en ny chans. Jag brinner verkligen för att hjälpa folk och vill förbättra mig så mycket jag kan.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag inte tycker fungerar är icke medlemar. Visst jag har också varit de en gång i tiden. Men de måste bli bättre att läsa reglerna innan de spelar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det jag tänker göra är att vara hård. Inte banna de direkt. Men ser jag någon icke medlem som inte fölger reglerna så ska jag snacka med de och försöka lösa det. Funkar inte det så blir det en kort ban eller att jag kickar de.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att visa respekt till andra, för då får man ofta respekt tillbaka. Sen ska man ju inte banna folk om det verkligen inte behövs. Man ska inte ressa sig själv ewller sina kompisar ifall de ber om det. Man ska helt enkelt inte missbruka sin roll som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går ju i skolan, så tänkte balansera de att jag är inne på unive efter jag slutat så runt 15:00 till 00:00 och sen blir det mycket längre på helgerna. Sen ibland gör man ju annat eller är iväg men jag ska försöka vara inne så mycket som möjligt. Sen kommer jag inte rpa lika mycket utan försöka vara staff så mycket som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? sen 20 november 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit servervakt på Unive. Jag blev av med den rollen när jag tog en paus från rp. det är därför jag inte är det längre.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag kan tänka mig jaobba inom allt men jobbar helst med de jag har klickat i. Funkar inte något av de så är jag öppen att pröva på de andra.

Shortlist

Tillbaka