Nekad Melvino | Whitelist ansökning [Minierkan]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 5830
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 5830

Gäst
Användarnamn: Melvino

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mellez1337

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin W (vill helst inte ge mitt efternamn men det börjar på W)

Vad är ditt discord namn? melvino_w#5794

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ronny Ringnes. Han är 26 år gammal och kommer ifrån Norge. Men han flyttade till Sverige när han var 2 år gammal. Han är en snäll och omtänksam man som gillar att hjälpa samhället. Han ska plugga och försöka bli en ordningsvakt/Securitas. Han har varit i staden ett tag.

Varför ska just du bli whitelistad? Så jag kan bidra med Rp eftersom med wl så kan man ju få de där bra jobben. Jag är rätt mogen och vill jätte gärna få bli Whitelistad på servern för den är bäst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så jag kan få ansöka till jobb t.ex. ett av alla krav är ju att man måste vara whitelistad. Jag vill kunna uppnå alla saker man får när man är wl.

Hur många timmar har du på FiveM? 314 timmar!

Hur hittade du Multistaden? Genom min broder Benim/Modie!

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej men har fått en varning på en server en gång.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, finns ingen annan bra server som multi! hoppas jag blir whitelistad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka