Nekad Melvin63 | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin63

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011458801/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Blomkvist

Vad är ditt discord namn? Älg_2.0#7027

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot Sandberg och är 21 år gammal han kommer från Sverige och är uppväxt med sina föreldrar Amanda och Björn Carlsson. Hans pappa var väldigt intresserad av bilar och hade många bilar. Så när Elliot växte upp så fick kan mer och mer intresse för bilar. När Elliot var 18 år så fick han sin första bil som var en BMW 327 turbo som han gillade väldigt mycket. När han var 20 så köpte han sin första bil som var en BMW M2. Elliot har tänkt på att jobba som bilförsäljare väldig länge. Hans dröm bil är en Ferrari 488 Pista. Han har många vänner och för söker vara så social så möjligt och han vill lära känna mer folk och få mer vänner. Han pratar mycket med folk som har samma intresse som han så dom kan gem föra sina bilar i hastig het och snygg het. Elliot har ett litet intresse för musik och när han åker bil så lyssnar han på hög musik i bilen. Elliots musik smak är Rock och Elliot har varit på många konserter i många länder bland annat i USA och kollat på kiss.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli Medlem på Unive för jag kan bidra med bra Rp. Jag vill att alla på servern ska ha det roligt och trivas. Jag kan bidra med mycket skratt. Jag vill ochså spela så mycket så möjligt. Jag vill att andra som kommer in på servern ska kunna tycka att det här va roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en glädje rik server som man blir glad av och man skrattar mycket när man spelar. Det är roligt att träffa nytt folk som kan bidra med bra Rp.

Hur hittade du Unive? Jag såg Unive för första gången på YouTube så jag ville testa på något nytt så jag gick in och spelade och tyckte det var väldigt kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna utveckla mitt Rp ande och att andra ska ha kul och trivas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska kunna ha mycket pengar och någon gång kunna köpa en bil eller flera bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för jag tycker Unive är den bästa serven jag spelat på.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top