Nekad Melvin63 | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin63

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011458801/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Blomkvist

Vad är ditt discord namn? Älg_2.0#7027

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot Sandberg och är 21 år gammal. Elliot är upp växt med sin mamma Amanda och sin pappa Björn. Elliots pappa har alltid varit intresserad av bilar men aldrig haft pengar till att köpa en fin bil. När Björn fick ett nytt jobb så fick han mer pengar och då kunde Björn köpa en finare bil till familjen. När Elliot växte upp så fick han mer och mer intresse för bilar. Elliot samlar till en Ford raptor som är hans dröm bil. Elliot försöker skaffa jobb en han hittar inget roligt som han vill jobba på. Elliot har ochså ett litet intresse för musik som han har fot av sin mamma. Elliots musik smak är Rock. Elliot har varit på många olika konserter i många olika länder men mest har han varit i USA och lyssnat på kiss som är Elliots favorit band. När Elliot var liten så snattade han mycket från affärer med sina kompisar. Elliot blev aldrig på kommen av någon när han snattade.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra Rp och att jag kommer göra mitt bästa för att folk ska trivas på servern. Jag kommer göra mitt bästa för att alla ska ha rolig. För att jag kommer vara trevlig mot alla nya och visa hur man gör och inte gör.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en glädje rik server som man blir glad av och man skrattar mycket när man spelar. Det är roligt att träffa nytt folk som kan bidra med bra Rp.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis som har spelat länge på Unive. Så jag ville testa och tyckte det var rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Framför allt sprida glädje och försöka ha så bra Rp nivå så möjligt så det blir roligare att Rpa. Att min karaktär ska ha en Ford raptor och bli den bästa föraren i staden. Min karaktär ska jobba på Mekonomen och ska ha många bilar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att min karaktär ska få ett jobb och tjäna pengar så han kan ha många bilar. Att jag ska har roligt när jag spelar och att andra ochså ska ha roligt när dom Rpar med mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för det är den enda serven jag har spelat på.
 
Hejsan Melvin! Jag undrar bara lite om det faktumet att du skrev att du föddes år 2021? Om detta är sant så vill jag bara säga att du är väldigt bra på att skriva!
+rep bra på att skriva för sin ålder
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top