Nekad Melvin63 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin63

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199011458801/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin Blomkvist

Vad är ditt discord namn? Älg_2.0#7027

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2021

Berätta om din karaktär. Elliot Sandberg är 21 år gammal och är upp växt med sin mamma Amanda och sin pappa Björn. Björn har ett stort intresse av bilar. Elliots familj var inte rika så dom hade en gammal Volvo 240 men när Björn bytte jobb så fick han bättre lön och då kunde dom köpa finare bilar. Elliots intresse för bilar blev högre efter varige dag som gick. Så nar Elliot var 20 år gammal fick han sin första bil av sin pappa Björn som var en Volvo 740 som han gillade att åka runt i. När Elliot hade hittat ett jobb så började han samla till en Ferrari 488 som var hans dröm bil. Elliots dröm jobb är att jobba som bilförsäljare. Elliot har ochså ett intresse för musik som han fått av sin mamma Amanda. Elliots musik smak är Rock som han lyssnar på när han åker bil. Elliot har varit på många konserter i värden men mest har han varit i USA och lyssnat på kiss.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli Medlem för jag vill göra mitt bästa för serven och försöka göra så nya ska tycka det är rolig och spela. Jag kan bidra med mycket skratt och glädje.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en server med mycket glada personer och man skrattar mycket när man spelar. Man hittar nya kompisar och spela med.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en kompis som har spelat länge på Unive. Så jag ville testa och tyckte det var roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna nå en högre Rp nivå och att andra ska har roligt när dom spelar. Jag vill att alla i staden ska har roligt när dom spelar och att dom ska trivas

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla ska trivas och ha det roligt när dom spelar. Jag vill ochså ha ett seriöst Rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för det är den enda serven jag har spelat på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka