Accepterad Melvin13. | Medlem ansökning [t1xxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin13.

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? trolletjullee

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kjell-Åke och är 45 år gammal. Hans bakgrund var väldigt bra, han bodde i Växjö med sin mamma och pappa i ett rött hus. Kjell hade 1 bror och 2 husdjur, en hund och en katt. Hundens namn var Rolf och katten hette Agnes. Kjell hade det väldigt lätt i skolan och var en person som hade rätt så bra betyg i alla ämnen men han gillade inte att plugga så han hade inte jätte höga betyg. Hans intresse när han var liten var att vara ute med sina kompisar och spela fotboll. Kjell var inte så bra på fottboll när han var liten men han tyckte att det var kul ändå. Nu när Kjell har blivit äldre så gillar han att ha middagar med sina vänner men även sin fru. Just nu bor Kjell i en lägenhet med sin fru och sina 2 barn. En dag var ett av hans barn riktig jobbig mot han så han ställde ut barnet utanför dörren och sa "du får vänta utanför". Det ångrade han efter. Han ser ljust på framtiden och han vill försöka leva så bra liv som möjligt och börja resa lite oftare till olika länder med sin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har rpat sen 2021 så kan jag alla regler och kommer kunna bidra med bra och seriös rp. Kommer även bidra till servern på ett bra sätt. Jag kommer att försöka ha kul när jag rpar och jag kommer ha seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna utan att det ska vara kul för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag kan alla regler utan till eftersom jag har spelat väldigt länge. T.ex vdm är att du använder ditt fordon som ett vapen. Metagaming - att man använder info från dc till ig. Combat logging att man lämmnar mitt i ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem sedan 2021.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka