Nekad melv1N | Ansökan till Servervakt [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melv1N

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? 𝓜𝓾𝓵𝓽𝓲𝓿𝓲𝓽𝓪𝓶𝓲𝓷#9101

Ange ditt födelsedatum 1 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16-01
Tisdag 16-01
Onsdag 14-01
Torsdag 06-10, 15-01
Fredag 14-04
Lördag 09-04
Söndag 11-01

Hur länge har du varit medlem på Unive? Innan jag slutade här så var jag medlem i över 2 år men slutade för några månader då jag hade mycket med skolan och körkortet då jag var tvungen o plugga o hade inte tiden till o spela men nu är jag bered och hjälpa till på servern

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte exakt 4-5

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är dem som hjälper till lite extra på servern, Man kan säga att det är dem som håller det rent å servern, Vi säger att du står på piren och försöker sälja din bil och det kommer en icke medlem och kör rakt in i din bil då ska du svbanna han direkt för grov vdm, du gör staffsens jobb enklare så dem kan hålla koll på det lite grövre saker,

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern igen då jag var det i över 5 månader innan jag slutade spela men vill nu komma tillbaks och hålla mer koll på alla spelare runt om kring mig, ja kommer att vara aktiv så mycket jag kan z

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är, vi säger att jag blir nedslagen på piren och väljer att inte rpa medvetslös och istället ressar jag mig själv för att undvika att någon ska ta mig till sjukhus. Man missbrukar sina Perms
Korruption är att du Missbrukar / Slarvar sitt jobb som servervakt, man kickar/bannar någon utan anledning

Nekad, om du ska bli servervakt så måste vi ha något att gå på och då måste man skriva mycket för att det ska finnas anledningar till att just ta in dig i SV teamet. Utveckla din ansökan och välkommen att ansöka igen om 1 vecka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka