Accepterad Melles | Whitelist ansökning (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melles

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Melles

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mellessss/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? Melles#9099

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Chris Rodriguez.

Chris är en välutbildad och examinerad polis och skyddsvakt vid Säkerhetsgymnasiet i Kista och redan under utbildningen fann han ett enormt driv och kall att jobba direkt med människor och coacha dem för bättre möjligheter i livet. Som person är Chris driven, positiv, stresstålig, målinriktad, empatisk och självständig. Chris trivs bra att arbeta självständigt men föredrar att arbeta i grupp då han gillar att lära av andra och att dela med sig av sina kunskaper. Framgång för Chris är när grupper växer och individer i dem utvecklas och lyfter genom samverkan med de andra i gruppen.

På fritiden åker jag han långfärdsskridskor, umgås med vänner och sin katt Torsten. Hans stora passion är dock målning och träning som han kan ägna många timmar under helgerna med en pensel i handen eller fria vikter.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med socialt och erfaret rp där jag inte strävar efter att vinna alla scenarion utan de handlar om att man ska kunna förlora också. Jag är inte ute efter att spela för att ha den bästa bilen eller dyraste fastigheten utan att jag vill bjuda på mig själv och bli en del av ert community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag ansöker till er för jag anser att ni har en seriös server och bra mogna spelare och jag vill gärna vara en del bland folkmassan, och sedan att verkligen brinner när det kommer till själva roleplaying och lagt ner flertal timmar på det sedan ung ålder.

Hur många timmar har du på FiveM? 1000

Hur hittade du Multistaden? Via serverlist och så vill jag minnas att jag spelat här tidigare.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte i nuläget.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka