Nekad Melle1234567789 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melle1234567789

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Lillen#7340

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karktär heter Alexander björk och är 25 år gammal. Alexander har haft en tuff uppväxt . Han och han pappa hade aldrig en bra relation tillsammans. dom bråkade alltid och prata nästan aldrig och hade liksom aldrig den där son och far känslan. En dag Så va Alexander i skolan och hade precis slutat sin första lektion och är påväg till sin andra. påväg till lektion säger en av hans lärarare ett komma in i lärarrument. Där satt hans mamma helt förstörd med tårarar i ansiktet. Hon hade fått ett samtal av sjukhuset... Hans pappa hade hamnat i en olycka på jobbet. Sjukhuset sa att han hade försöket klättra upp för en lyftkran och kopplat in några sladdar men han fick en stöt och föll 20 meter. Han hade bara några minuter kvar att leva, Alexander och hans mamma åkte till sjukhuset så snabbt dom kunde men han inte. Pappan hade redan dött. Alexander och hans mamma han inte ens säga hejdå. Alexander ångra att han och hans pappa aldrig hade en bra relation. Några år hade gått efter olyckan hans mamma jobbar 2 jobb för att kunna betala räkningar i nya staden dom har flyttat till. Alexander har precis gårr ur skolan och fixade jobb. Men jobb var inte hans grej så han sluttade jobba och hans mamma var rasande på han men han sa att han kommer lyckas i livet. Han gjorde de och börja investera. Här är vid idag med 25 Årige Alexander björk som nu är miljonär och har gjort så hans mamma kan retire från henes jobb. Dom lever ett lyckligt liv i staden unive och han har även skaffat två vänner fabian och max... SLUT

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att spela med min roll så mycket som möjligt och rp till min roll. Du ska vara positiv och sprida glädje genom servern och våga vara sig själv och hoppas andra också kan det utan att bli tvingad till nåt. Du ska värna om ditt liv och rp om allt som händer och sker runt ditt liv. Sen hoppas det blir den bästa av den bästa rp servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man agerar på ett sådant sätt som gynnar den andra parten, istället för enbart fokusera på sin egen vinst eller förlust.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom kompisar och mycket youtube

Nekad, hittar ej dc!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka