Melle.26
Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 110000156cf4d7f
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv AC bannad från ingenstans i scenario inte en aning för vad
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar fullt ansvar för de som hänt men vet inte själv vad de är för
Vad har du lärt dig sedan dess? Ingenting med tanke på att jag inte vet vad de handlar om
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är oskyldig rp´are och vet inte vad jag gjort vill jätte gärna ha en förklaring
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvärr då jag bara blev ac bannad från ingenstans så vet inte riktigt vad jag ska bevisa
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 110000156cf4d7f
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv AC bannad från ingenstans i scenario inte en aning för vad
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar fullt ansvar för de som hänt men vet inte själv vad de är för
Vad har du lärt dig sedan dess? Ingenting med tanke på att jag inte vet vad de handlar om
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är oskyldig rp´are och vet inte vad jag gjort vill jätte gärna ha en förklaring
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvärr då jag bara blev ac bannad från ingenstans så vet inte riktigt vad jag ska bevisa
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja