Accepterad MELKER :) | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

MELKER :)

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Användarnamn: MELKER :)

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198399780401/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: REAL VuLaCn0 /TM

Vad är din discord tagg? ReaL Vulcan0#7858

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det är Fail RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fail rp kör bil som barn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runt i en bil som barn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och körde bil som barn som inte är så troligt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av mina misstag och har växt inom rpandet och vet lite mer om det så jag kan regler osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänka på vad som man kan och inte kan göra som barn och fortsätta rpa bättre

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och från och med nu kommer jag tänka på vad jag gör

Har du läst våra regler? Ja

jag skulle bara skriva en ban överklagan har redan snackat med trippy och 1 till du kan prata med dom för de räckte med en överklagan sen ska dom ta bort den

jag skulle bara skriva en ban överklagan har redan snackat med trippy och 1 till du kan prata med dom för de räckte med en överklagan sen ska dom ta bort den
Han bad inte dig skriva en till ban överklagan han bad dig utveckla! :)

Tillbaka