Accepterad Melkeer | Medlem ansökning (Lucas)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melkeer

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=348269933&token=zaJ2dmDA

Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? melker#1834

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mickael Claesson och han är 21 år gammal. Han är en snäll individ och ett bra humör nästan aldrig sur. Han är en väldigt rolig individ med bra humör. Han brukar gå runt och skoja med folk och han är ingen lätt kränk person om man säger så. Han kommer från ganska dåliga omkretsar vilket har gjort att han inte har så mycket kärlek mot polisen men han respekterar dom så längde dom respekterar Mickael. Han är ingen person som sticker ut ur mängden och ingen person som gillar att ta plats. Han är väldigt insatt i bilar vilket kommer göra att han gärna vill bli anställd hos någon bilfirma om dom inte kommer ta in honom kommer det sluta som det alltid har gjort (gatan)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive därför att jag kommer att vara en väldigt underhållande spelare på servern och jag kommer bidra positivt till serverns utveckling. Jag är en trevlig person som är bra på att skapa scenarios. Jag kommer att vara mycket online om jag blir medlem och hoppas att jag bidrar positivt. Jag kan alla regler som man behöver kunna så som RDM och VDM m.m.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av just Unive är att det är en unik server med massor av olika jobb och möjligheter till att göra massor av spännande saker. Det är också ett väldigt trevligt community vilket gör att man vill spela på servern och bidar till det bra community som ni har lyckats bygga ihop.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det först genom att scrolla genom twitch och hitta en streamer som streamade och jag tyckte det verkade nice sen så sa en kompis åt mig att testa.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att skapa mycket erfarenhet så att jag kan bidra positivt till rollspel samhället. Jag ska kunna roll spela på en hög nivå utan några problem och kunna skapa roliga men allvarliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål som jag vill uppnå på Unive är att bli en framgångs rik spelare med mycket erfarenhet och skapar många och bra scenarion. Jag vill tillsammans med min kompis jobba med något så vi känner bra så vi kan åka runt med dyra sportbilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte så spelar bara 2 servrar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top