Ej Antagen megic | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

megic

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: real_megic

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? Jo jag ska bli staff för att hjälpa er andra staffs samt spelarna på unive. Jag är en väldigt aktiv och bra staff jag speccar mycket och ser till så alla följer reglerna. Jag tar också väldigt mycket reports och helps så jag är väldigt aktiv. Jag kommer underlätta för andra staffs och vara aktiv i support. Jag kommer inte abusea mina perms om jag blir staff utan jag kommer använda de på ett bra sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Eftersom unive är Sveriges största server så kommer det in lallare på servern som bara vill förstöra och lalla runt och inte rpa seriöst. När sånt här händer förstörs rpn hos alla andra spelare på unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Specca mycket på torget och vid ställen där många personer brukar hänga.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att agera professionellt man ska inte abusea sina perms utan man ska hjälpa spelarna på unive. Man ska inte vara otrevlig om man hjälper någon i support utan man ska vissa engagemang och vara trevlig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är inne på datorn typ 7 timmar per dag. Så jag kommer inte rpa så mycket när jag är inne utan jag kommer mest göra staff arbete men ibland rpa såklart.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ sedan 2024 slutet

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har väldigt mycket erfarenhet

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan ta vad som

Tillbaka