Nekad maze4k | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
886
Reaction score
270
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag vill ansöka till autoexperten chef.

Vad heter du IRL? Lucas Eriksson.

Vad heter du på discord? maze4k#7349

Hur gammal är du? irl 07/14 och in game 22

Hur många timmar har du på Fivem? 368 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill ha ett jobb som har inom bilar att göra och ett jobb som jag kan och jag vill också jobba på autoexperten som chef för jag vill hålla kassan uppe i nivån den är på för jag vet att den är väldigt hög och jag vill inte att ett så bra företag ska drivas av nån som inte kan hantera det och låta kassan gå minus. Och jag vill också jobba där eftersom jag känner dem som jobbar där och dem känner mig så då blir det mycket enklare att jobba också när man känner sin personal. Jag vill också bli chef på auto för att det är ett väldigt roligt jobb både för att man får både trimma och laga liksom för då får man göra lite av båda. Jag vill också bli chef där eftersom jag har ett mål på unive att bli chef på ett företag och autoexperten hade varit perfekt,

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter inom jobbet och dem är att jag har varit biträdande chef på autoexperten men slutade och blev polis så jag vet hur det funkar och då är det ju bra för jag har både erfarenhet inom yrket så jag kan ju trimma och laga så jag behöver ju inte lära mig det och så var jag ju biträdande chef så jag kan ju chef arbete också så jag skulle passa väldigt bra inom det här chef jobbet. Jag är också snäll och lugn och är enkel att få tag i om det skulle behövas. Och så kan jag styra upp bra och jag är ingen mes som inte vågar säga ifrån för det kan jag göra och det kan behövas om man är chef på ett företag så det är ju bra också. har också erfaren heter inom andra jobb som har med bilar att göra och dem är falk, mekonomen, saras, inquisitor.

Berskiv din karaktär? hej mitt namn är Lucas och jag är 22 år gammal. Jag bor med min mamma och pappa. När jag var 11 år gammal flyttade vi till Los Angeles där jag gick i skolan och fick massor av vänner. Men en sak när jag var i Los Angeles var
alla bilar det fanns så coola bilar så jag blev väldigt intresserad av det. I Los Angeles bodde jag och min familj tills jag blev 14 år gammal då flyttade vi tillbaka till Sverige. När jag hade fyllt 15 år fick jag min första bil som
jag skruvade i varje dag ibland hjälpte jag mina vänner och min familj med deras fordon. Åren gick och när jag var 17 började jag sommar jobba på Falck där jag blev ännu mer intresserad i bilar. När jag fyllt 18 tog jag körkortet för
bilar och då köpte jag mig min första bil jag kunde köra jag åkte och skruvade i den hela tiden. Jag gillar även att hjälpa folk och att jobba med bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? på vardagar 15:00-22:00 och på helger 10:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag för ett jobb är ett jobb så jag fattar om ni vill väja någon annan men ni kommer inte vara missnöjda med mig.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på unive och kommer bara att göra det.

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka