Accepterad Maze Crazy | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maze Crazy

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
10
Användarnamn: Maze Crazy

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198981503766/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: maze Crazy

Vad är din discord tagg? maze Crazy#6730

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag reste mig upp från en krasch med min permobil och låtsades inte tillräckligt och jag ångrar detta och hoppas att ni förstår att jag är ledsen om jag bidrog men powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte i min permobil då jag skulle ta ut en ny bil jag krokade in i en bil med min permobil och ramalde av jag reste mig nästan upp direkt och jag ångrar det jag skulle ha stannat kvar på marken mer och ringt efter ambulans eller frågat efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och inte låtsades på rätt sätt och jag är så arg på mig själv och besviken på mig att jag inte reagerade så som jag tänkte hoppas ni förstår att jag vill inte bidra med powergaming detta var riktigt fel av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att inte svära medans jag är inne i stan och låssas mer. Jag gjorde ett misstag och tänkte inte på att låssas i tillfället då jag inte tänkte att det var så allvarligt som det egentligen var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle varit kvar på marken mer och bett någon ringa efter ambulans och hjälpa mig. Jag ångrar detta svårt nu efterhand att jag inte gjorde det bättre. Skulle inte heller ha plockat ut min bil efter incidenten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag blir unbannad så kommer jag att skärpa mig och låssas mycket bättre än vad jag redan gör och kommer också att ta allt mer seriöst men jag lär mig av mina misstag och jag kommer göra allt för att det inte ska ske igen hoppas ni förstår vad jag försöker säga.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka