Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198855634894/
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Bergquist
Vad är ditt discord namn? Berggquist#3596
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 1999
Berätta om din karaktär. En formula one och indycar fantast. Vuxit upp med racing, go karting och mycket tid i
garaget. En tid där det inte fanns något annan än racing, främst formelbil racing.
Många timmar på banan, garaget och studerande av hur man skulle bli snabbare,
smartare och vinna mer. Började redan som liten att fascineras av fart. Och finns
inget snabbare än formula one bilar. Blev snabbt äldre och mer och mer intresserad.
Att bli involverad i F1 är nästan omöjligt därför följer jag drömmen genom att flytta till
staterna och bli involverad i indycar. Främst som mekaniker för att vara med och
bidra med min kunskap och hjälpa just det teamet till att vinna. Indycar är en
fantastisk formelbil serie som vore så kul att jobba inom. Drivkraften hos mig alltid
varit att bli snabbare, är det inte jag som kör så ska ja hjälpa den personen att bli
snabbare. Att vinna mer. Och målet är att hjälpa till så att ett team blir bäst. Vinner
mästerskapet och känt att ja varit med och bidra. För passionen är racing, var aldrig
tillräckligt bra för att köra. Men med min passion, erfarenhet och vilja så ska ja hjälpa
ett team att vinna mästerskapet.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag brinner för RP, orkar inte hålla på att hoppa runt
på en massa olika servrar så skulle jag komma in kommer ja lägga 100% av min
GTA RP tid på den här servern. Gör allt jag kan för att bidra till ett bra roleplay
gameplay, försöka hjälpa så mycket jag kan och ha roligt med alla på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Letat efter ett roligt och bra community på GTA RP. Börjat precis, spelat på lite andra servrar men såg några svenska streamers och verkar ha sjukt roligt på den här servern. Varit inblandad i massa svenska communityn i olika spel. Alltid roligt och bra spelare
Hur hittade du Unive? Via facebook gruppen
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra till bra roleplays, träffa nytt folk. Vara en del av communityt. Försöka hjälpa till med så mycket ja kan, lära mig från alla andra spelare.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Bara på "GTA WORLD". Annars ingen, den är bara text baserad så en helt annorlunda server. Därför ja spelar där då o då.
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Bergquist
Vad är ditt discord namn? Berggquist#3596
Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 1999
Berätta om din karaktär. En formula one och indycar fantast. Vuxit upp med racing, go karting och mycket tid i
garaget. En tid där det inte fanns något annan än racing, främst formelbil racing.
Många timmar på banan, garaget och studerande av hur man skulle bli snabbare,
smartare och vinna mer. Började redan som liten att fascineras av fart. Och finns
inget snabbare än formula one bilar. Blev snabbt äldre och mer och mer intresserad.
Att bli involverad i F1 är nästan omöjligt därför följer jag drömmen genom att flytta till
staterna och bli involverad i indycar. Främst som mekaniker för att vara med och
bidra med min kunskap och hjälpa just det teamet till att vinna. Indycar är en
fantastisk formelbil serie som vore så kul att jobba inom. Drivkraften hos mig alltid
varit att bli snabbare, är det inte jag som kör så ska ja hjälpa den personen att bli
snabbare. Att vinna mer. Och målet är att hjälpa till så att ett team blir bäst. Vinner
mästerskapet och känt att ja varit med och bidra. För passionen är racing, var aldrig
tillräckligt bra för att köra. Men med min passion, erfarenhet och vilja så ska ja hjälpa
ett team att vinna mästerskapet.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag brinner för RP, orkar inte hålla på att hoppa runt
på en massa olika servrar så skulle jag komma in kommer ja lägga 100% av min
GTA RP tid på den här servern. Gör allt jag kan för att bidra till ett bra roleplay
gameplay, försöka hjälpa så mycket jag kan och ha roligt med alla på servern.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Letat efter ett roligt och bra community på GTA RP. Börjat precis, spelat på lite andra servrar men såg några svenska streamers och verkar ha sjukt roligt på den här servern. Varit inblandad i massa svenska communityn i olika spel. Alltid roligt och bra spelare
Hur hittade du Unive? Via facebook gruppen
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bidra till bra roleplays, träffa nytt folk. Vara en del av communityt. Försöka hjälpa till med så mycket ja kan, lära mig från alla andra spelare.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Bara på "GTA WORLD". Annars ingen, den är bara text baserad så en helt annorlunda server. Därför ja spelar där då o då.