maxmar | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maxmar

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Användarnamn: maxmar

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/SHADOWWANKA/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt discord namn? Smol smoke#9320

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar Magnusson är 21 år gammal och uppfödd på Värmdö utanför Stockholm stad. Oskar växte upp med en ensamstående mamma. Han har aldrig själv träffat sin pappa men vill heller inte det då pappan lämnade sin fru själv med ett spädbarn. Oskar har mycket energi men är ganska tyst av sig innan man har lärt känna honom. När man väl känner honom så kan han vara den mest pratglada på hela jorden. Han är ofta väldigt glad men som för vilken annan person kan han ibland vara lite nedstämd och tyst. Oskar är otroligt intresserad av motorsport och bilar. Oskars största dröm när han var liten var att få köra Gokart på tävlingsnivå.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle tycka att det var roligt att bli white listad på denna RP server eftersom jag tycker att det är roligt att köra RP i alla olika spel. Jag kommer att vara en seriös spelare och ha en glöd för att verkligen vara aktiv på denna server. Jag har kollat både på streams och YouTube videos på folk som spelar på olika RP servrar och därför skulle jag tycka att det vore roligt att få spela och inte bara kolla. Jag lovart också att jag inte kommer att bryta mot några regler, det blir bara sp himla tråkigt när folk gör det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag tycker att det skulle vara roligt att få träffa nya personer och lära känna dem. Personligen har jag ingen kompis att spela RP med och det skulle vara roligt att ha.

Hur många timmar har du på FiveM? 7.1 timmar

Hur hittade du Multistaden? Multistaden RP kom upp som rekommendation i FiveM's flöde som en populär server i min region.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, jag är helt ren satt säga.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte. Min tanke är att jag ska fokusera just på denna server till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka