Nekad Maxiii01 | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi.

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Samir

Vad heter du på discord? Maxii_145#6353

Ange ditt födelsedatum 7 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet är att jag vaknar upp och gör mig redo (Borstar tänderna, äter frukost) Sedan spelar jag lite och där efter dag en paus villar lite ibland kan jag gå ut och ta en promenad sedan spelar jag och därefter äter jag lunch villar lite efter det och sen spelar tills middag därefter går jag ut med hunden och efter det spelar jag och sen sover jag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem innan på unive och spelat. så ungefär 2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig varit bannad från unive

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staff teamet genom att banna/kicka lallare och lära dem reglerna så att staffsen inte behöver göra allt småjobb som jag kallar det. En servervakts jobb är inte att konstant försöka hitta folk som gör regelbrott. En servevakt uppgift att vara en vanlig person som rp samtidigt hålla koll vad som händer runt om en, en servervakt är till för att banna folk i mindre perioder så dom kanske lär sig direkt. Är det till exempel en bil som står mitt i vägen behöver man inte skriva en report utan man kan dva den. Sedan så kan man också kicka folk som inte sköter sig i marja lisas, piren och torget osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna göra denna server bättre och kunna underlätta era andra staffs med jobbet att kicka och banna spelare som inte tar rollspel serisöst och gör så att servern blir sämre och sämre därför finns servervakter. Jga kommer hålla ett öga extra för att se till att server blir bättre och bättre

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. För mig är korruption att man spawnar in saker till mig eller mina vänner och spelar på andra servrar och lallar runt. Korruption kan handla om att man bara kicka folk helar tiden. korruption det kan handla om när man förekommer att jag bara kickar någon och skriver i anledningen "hahahah" när jag kickar han. Det antar jag också är korruption, och då att man bannar folk utan anledning. Korruption kan också handla om att om jag bara revvar mig själv hela tiden eller revvar mina kompisar, Jag kanske dvar bilar bara helt random som inte ens är sönder som någon står vid exempelvis. Det kan vara korruption, det kan såklart finnas mer saker men jag valde att skriva upp detta. Abuse kan handla om man till exempel spawnar in saker eller har toggleid på i ett scenario så man ser vart personerna är igenom hus, väggar osv.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top