Nekad Max_ | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Makkez

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/1784hujk/

Ditt Hex-ID: 110000101bc17fd

Vad är din discord tagg? Max_#9577

Vem var det som bannade dig? Lil nosen

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Powegaming ~Lil nosen. Återstår: 1 dagar 23 timmar 28 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad därför att jag gjorde "olaga intrång" med hjälp av glitcher och då sprang jag runt där inne med några andra och det var jätte fel av alla som gjorde det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod utanför inquisitor med några andra och vi var jätte upprörda pga deras service och försökte hitta upplåsta ställen för att komma in men vi hittade inget så vi tjatade i twitter om att någon med nycklar skulle komma för att öppna men sedan hittade vi en glitch genom att man kunde sätta sig mot en väg och sedan ställa sig upp och så kom man igenom dörren och då sprang vi runt och fler och fler folk kom och bildade en stor kö och skapade kaos och tillslut började vi inse att vi hade gjort fel och såg att folk började skriva att någon servervakt skulle banna oss och då sprang vi mot dörrarna för att komma ut med hjälp av den glitchen men vi han inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då vi som gjorde det gjorde väldigt fel och lallade runt och sparkade på saker och skapade kaos och tjafs utanför!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare för lall då jag var uttråkad bredvid en vän inne på vianor när han snyggade till sin bil så jag började testa utbudet av de olika animationer och det var fel då det är väldigt lalligt och kan även upplevas som störigt, men med tack vare den bannen har jag lärt mig att inte göra så jag gjorde och det spelar ingen roll vart man gör det, förrutom om det är på en fest eller sådant!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat inse tidigare att det vi gjorde var väldigt fel och då hade vi kunnat gå ut så fort som möjligt, fast det bästa hade ju bara varit att ha tålamod och väntat tills någon kom och öppnade och aldrig gjort glitchen från första början!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig att alltid ha tålamod och respektera att jag inte kan få allt på begäran hela tiden och att inte lalla eller testa glitcher!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka