Nekad max ohlsson | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max ohlsson

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ervin

Vad är ditt discord namn? vegeta_argeta

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max ohlsson 25 ÅR GAMMAL

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Hjäplsam,Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har alltid viljat sälja saker, men inte de olagliga utan bilmässigt. Min karaktär är uppväxt i angered, specifkt Gårdsten. Med hans vän Amir, han ville alltid bli något stort. Men det trodde inte folket och hans föreldrar, vilket var som ett slag på hjärtat mot han. Han hade alltid viljat bli en av dessa som kunde gå fritt ute på gatan utan att vara rädd att Aina är omkring honom. Men nu när han har pluggat i Göteborgs universitet så har han en stor möjlighet att börja arbeta hos Inquisitor. Och bli rik är min karaktärs mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till massa roliga scenarios för dessa som faktiskt vill vara med, jag kan alla serverns regler så att jag kan skapa scenarios och delta i dem utan att bryta några regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jo då men allt i rp handlar om att ha kul, men det som är viktigt är att man ska ge den man rpar med en chans, till exempel att du kidnappar nån, du måste tänka på att denna personen värnar om sitt liv i rpn, så du måste kunna släppa han om han gör som du vill.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming,VDM,RDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 24 h innan du ansöker igen!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka