Nekad Max Lunnby | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Max Lunnby

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198398417787/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Persson

Vad är ditt discord namn? LazyTurtle

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär (Max) är en vanlig grabb som gillar att umgås och leka runt med bilar och pimpa dom. Max jobbar just nu som en gruvarbetare och är 21 år gammal och fyller snart 22 år. Max är ofta glad och han kommer ifrån en familj med medelinkomst och en bit utanför staden, han flyttade till staden när han var 20 år gammal så han är fortfarande ganska ny och kan inte allting.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag planerar att söka jobb på en affär och jobba där ganska mycket så att jag har någonting att göra. Jag hoppas även på att jag kommer att få ett jobb på en av bil firmorna för att jag har för mig att det är där som det behövs mest personal på grund utav att det alltid är så mycket folk där.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att Unive är en väldigt rolig server. Det är även den första servern som jag har spelat på men jag har kollat på många streamers och YouTube videor och jag vet hur det borde fungera.

Hur hittade du Unive? En kompis Berättade om Fivem och att Unive var en väldigt bra server så jag joinade och efter det så har jag bara spelat det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bara ha roligt och träffa nya personer samt ha någonting roligt att göra på fritiden. Konceptet av roleplay är också väldigt roligt enligt mig speciellt inom tv spel.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server för som sagt så började jag spela nyligen och jag har inte behövt för att den hör var så rolig just nu är jag började så jag har inte behövt hitta en annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka