- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023991344/
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Lindström
Vad är ditt discord namn? supersnabbhund#3096
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Lind och är 21 år gammal. Hans intressen är bilar och skulle gärna vill jobba som mekaniker eller bara nåt med bilar att göra. Han är väldigt pratglad och omtänksam. Hans bakgrund är ganska mörk då hans föräldrar var alkoholister och slog Max. Max flydde från sitt hem när han var 16 år gammal och bodde hos sin kompis i 2 år sen fick han inte bo kvar. Han skaffa sig ett jobb på postnord. Han har bil och bra med pengar till mat och hotell. Han har vänner och mår bra nu.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för jag kommer bidra till ett seriös och bra rp jag kommer alltid och alltid valt min rp stil att aldrig tillexempel köra i 300 i mitt i stan som folk gör ibland jag kommer alltid lyssna på stafs, admins mm.. och lyssnar alltid på alla och tar åt mig kretik.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jo för jag har hört från andra att de är en mkt bra server och jag har även av den lilla tiden jag spelat att de är en skön server. Allas RP som jag har sett är väldigt bra o nästan alla är seriösa å ja tycker om att göra scenarion. Servern är även d
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om en denna servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väll att ha kul och jobba på nån bil firma eller mekonomen. Allmänt bra upplevelse
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha ett bra jobb och ha många vänner göra nya kanske.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Lindström
Vad är ditt discord namn? supersnabbhund#3096
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Lind och är 21 år gammal. Hans intressen är bilar och skulle gärna vill jobba som mekaniker eller bara nåt med bilar att göra. Han är väldigt pratglad och omtänksam. Hans bakgrund är ganska mörk då hans föräldrar var alkoholister och slog Max. Max flydde från sitt hem när han var 16 år gammal och bodde hos sin kompis i 2 år sen fick han inte bo kvar. Han skaffa sig ett jobb på postnord. Han har bil och bra med pengar till mat och hotell. Han har vänner och mår bra nu.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för jag kommer bidra till ett seriös och bra rp jag kommer alltid och alltid valt min rp stil att aldrig tillexempel köra i 300 i mitt i stan som folk gör ibland jag kommer alltid lyssna på stafs, admins mm.. och lyssnar alltid på alla och tar åt mig kretik.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jo för jag har hört från andra att de är en mkt bra server och jag har även av den lilla tiden jag spelat att de är en skön server. Allas RP som jag har sett är väldigt bra o nästan alla är seriösa å ja tycker om att göra scenarion. Servern är även d
Hur hittade du Unive? Min kompis tipsade mig om en denna servern
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väll att ha kul och jobba på nån bil firma eller mekonomen. Allmänt bra upplevelse
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha ett bra jobb och ha många vänner göra nya kanske.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte