Nekad Max/0210 | Medlem ansökning [.danidorito]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ekman004

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? Jag ramla

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max Erikson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snälla omtänksam och bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtid jobb så jag kan köpa en m3 och skaffa ny kompis bakgrund växte upp fattig blev adopterad till en rik familj och sen gick det bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Göra så det blir en trygg och snäll miljö

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man aktivt agerar eller fattar beslut som gör att den andra parten får fördelar

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag tror inte det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vdm nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag älskar unive för att det finns så många riktigt bilar det tycker jag är coolt

Utveckla "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär". Du har 24 timmar på dig, tagga mig när du är klar!

bakgrund/ Bosse växte upp i en liten stad vid havet, där hans nyfikenhet för bilar väcktes tidigt. Hans föräldrar var lärare och uppmuntrade honom att följa sina drömmar. Framtid/ bosse vill bli en mekaniker och greja med bilar och samla pengar till en m3 och sen träna till att bli polis men om det inte funkar så tänker bosse jobba på trygg hannsa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka