Dubbelpost mattzo | Whitelist ansökning [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mattzo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Användarnamn: mattzo

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198417832597/

Vad är ditt namn i verkligheten? Matteo

Vad är ditt discord namn? mattzo#6772

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tony Montana och är född 1988-04/12.Tony flyttade till sverige när han var ca 13 år. Han flyttade till sthlm med sina föräldrar från turkiet. När tony kom till sverige så var allt bra han började i en bra skola och allt gick bra men sen när han börja komma upp i åldern så började han sälja droger som sedan slutade till vardag. Tony gillar att köra bil och göra affärer. Tony är väldigt arg av sig nuförtiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har rpat mycket och även haft whitelist på servern men råkade lämna den när jag rensade discord servrar jag var med i.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? tycker den är riktigt bra och kör på den såpass mycket så whitelist är nödvändigt.

Hur många timmar har du på FiveM? 3 steam konton med 580 på en och ca 400 på en och 200 på andra så ca 1200 tim totalt.

Hur hittade du Multistaden? Spelat på den till och från sedan mars/feb.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Yes har blivit bannad på denna tidigare men de löst sig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen.

Utveckla frågorna:
Varför ska just du bli whitelistad?
Varför vill du just bli whitelistad på denna server? Annars ser det bra ut!

Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka