Granskning pågår Mattisss | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mattisss

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattis

Vad är ditt discord namn? mattiss_

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: M Alcolm Andersson 2000-01-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, intelligent, pålitlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en ambitiös och målmedveten person som nyligen flyttat till staden för att börja ett nytt liv. Han har tidigare haft ett tufft förflutet med ekonomiska problem och dåliga umgängen, men vill nu bygga upp ett stabilt liv och skapa ett gott rykte. Till en början planerar han att arbeta lagligt, lära känna stadens invånare och skapa nya kontakter. På längre sikt vill han starta eget företag eller ta en viktig roll inom stadens näringsliv. Samtidigt finns det en risk att gamla vanor och frestelser leder honom in på fel väg, vilket kan skapa intressanta RP-situationer och karaktärsutveckling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP genom att skapa intressanta scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag respekterar serverns regler, värdesätter bra rollspel framför att vinna situationer och försöker alltid bidra till en positiv och rolig upplevelse för alla. Jag är aktiv, samarbetsvillig och gillar att utveckla min karaktär genom långsiktig RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartens vinst att du inte bara spelar för att själv "vinna" varje situation, utan att du hjälper till att skapa en rolig och trovärdig berättelse för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Behåll en välvillig ton och undvik misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen och seriös spelare som tycker att RP handlar om att skapa roliga och realistiska scenarion för alla inblandade, inte bara för min egen karaktär. Jag har god samarbetsförmåga, kan ta konstruktiv kritik och försöker alltid följa serverns regler. Jag gillar att utveckla min karaktär över tid med en genomtänkt bakgrund och personlighet, vilket bidrar till mer levande och intressanta rollspelssituationer. Mitt mål är att vara en positiv del av communityn och bidra till en trevlig upplevelse för både nya och erfarna spelare.

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Tillbaka