Nekad Mattias_2147 | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattias_2147

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias

Vad är ditt discord namn? skibibdi_matte

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: abdi jacob 2000-04-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: när abdi jacob va liten hade han de svårt med familjen för hans föräldrar va alkolister och han blev slagen flera gånger han va bara 10 år gammal så han kunde inte göra nått men efter 10 år då e han 20 år gammal nu hitta han en ny stad och vill bli polis och stoppa alla kriminella

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och social rp för alla. Jag kan också bidra med långa och roliga scenarion för alla. Jag kan också bidra med en snälla och pratglad karaktär. Och jag är en mogen spelare med bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det spelar ingen roll vem som vinner scenariot det ska vara roligt för båda parterna till exempel om jag förlorar ett scenario så behöver det inte vara tråkigt, man ska inte alltid spela för att vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte gjort de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming= är när man krockar med sin bil till exempel och inte rpar på skador. Copbaiting=är att man försöker få polisen uppmärksamhet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen spelare.

Nekad
Anledning:
Inga logs på dig, du får börja rollspela några veckor så vi staffs får perspektiv på hur du rollspelar.

Du kan igen ansöka om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka