Nekad mattias2004 | Ban överklagan [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mattias2004

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: mattias2004

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198294173152/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Motions

Vad är din discord tagg? MOTIONS #3722

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jafg har fått en sko i huvudet m.m

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej men det är ej mitt namn som står det står skorsten men mitt namn är Motions så vet ej

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. spelade åkte lite med bilen sen så behövde jag stänga av för jag skulle på bowling träning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban för det är ej jag som är banad det står fel namn det står skorsten men mitt va motions

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då va det precis när jag började spela på five m viste ingen ting om det eller något så trodde mabn va som vanligt gta sen försvan bananen efter 2 veckor och då viste jag sen va five m va mer exakt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej inte va jag vet för denna ban som blev nu har jag inte gjort något

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja från den första jag fick men den jag nu är det ju ej jag för det står att namnet var skorsten men mitt är motions

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka