Accepterad Massi | Medlem ansökning S_patron12

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Massi

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximillian

Vad är ditt discord namn? massimannen

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Nilsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? mycket energi, driven, lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Abdi och han är ifrån somalia. Han hade en tuff uppväxt där hans föräldrar inte hade så mycket pengar, så dem kunde inte försörja familjen. Detta gjorde att Abdi tillslut blev springis i ett gäng där han sålde droger. Idag har han etablerat sig i gänget och har en hög position där han står längt fram och tar dem viktiga besluten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra men en hög rp nivå, bland annat långa scenarios som man drar ut på. När jag utför dessa scenarion så tänker jag alltid på motparten och försöker göra ett lika roligt scenario för dem. Man kan inte alltid gå vinnande utifrån scenariot och det är viktigt att bära med sig när man rpar. Jag kommer följa servern regler och vara en aktiv spelare som strävar efter en hög kvalitativ rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag skrev på den förra frågan så innebär det att man inte alltid kan gå vinnande utifrån ett scenario och med detta så menar jag att man får ha lite medkänsla när man rpar. Ifall man har en sportbil som kör i 400 kanske man inte ska ta med den till ett butiksrån eftersom att polisen inte kommer ha någon chans. Man måste alltså utföra scenariona på ett realistiskt sätt men också skapa en rolig spel miljö bland båda patrarna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det var länge sedan jag spela på unive så jag har inget minne utifrån vad jag gjorde för regelbrott då. Men vad jag minns utifrån dem tiderna var att jag hade en jävligt go känsla och spelmiljö så därför vill jag komma tillbaka.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp - värnar inte om sitt liv, rollspelar inte rädd. Metagaming - tar information ooc och använder det ic, t.ex snackar med polaren i dc och han använder den information sedan ig. Cop bait - försöker få polisens uppmärksamhet. Sunt förnuft - innebär att du alltid ska rollspela som att det är verklighet, och ha i åtanke "skulle jag verkligen gjort såhär i verkligheten"

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka