Ej Antagen masse | Ansökan till Servervakt [yren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scorzy!

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,384
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Masud

Vad heter du på discord? M.a.s.u.d

Vad är ditt Hex:ID Kan lösa sen

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Veckodagar brukar jag plugga mycket med jag brukar vara inne 1-2 timmar mest på nätterna men på helgerna är jag inne 5-7 timmar där jag brukar ro mycket och spela när jag inte spelar brukar jag spendera tid med familjen och sen gå ut och göra något med mina vänner undantag kan ske

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen i slutet av Juli

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 1 för korruption inom yrke då jag ville ha bilen och ingen annan var ig så jag köpte den själv jag jag fick en 5 dagar bann av cosmo men jag tycker att jag inte kommer göra om de

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det har i uppgift att kolla till hur RPn nivån är och hur folk rpar om folk RPAR på ett lågt nivå då är det bara att kicka de för att de förstör servern och det vill jag inte göra jag brukar se många icke medlemmar i torget som VDMar så jag vill att de får en 180dagar ban eller blir kickade och behöver komma in igen

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att RPn nivån är väldigt låg oss några och jag vill ändra de genom att jag blir Severvakt och kan göra mycket med många i teamet och jag vill verkligen bli detta

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär t.ex att jag inte bannar någon för att de är min kompis. Abuse är att jag t.ex. använder ./toggleid under tex skottscenarion för att kunna se vart mina fiender befinner sig. Eller om jag använder /TP tror jag att det är att jag tar någon bort för den där positionen för att han sjukter och polisen är på han

Nekad.

Anledning: Ej utvecklad

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka