Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Marre1/
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin
Vad är ditt discord namn? Marre#2407
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2004
Berätta om din karaktär. Personlighet: Felix är en självsäker och rätt så kaxig karaktär. Felix är bra på att hantera sina känslor men kan även bli väldigt arg. Bemöter man Felix med en bra ton blir man bemött bra tillbaka, han hatar när folk tror att dom bestämmer över honom. Felix är väldigt intresserad utav bilar och motorer i allmänhet, han tycker det är intressant och han har en dröm att en dag jobba med bilar.
Historia: Felix är född och uppväxt i Stockholm. Felix är uppväxt i en väldigt rik familj, hans föräldrar äger ett väldigt framgångsrikt företag som tillverkar bilar. Felix brydde sig knappt om skolan, han skolkade för det mesta då han visste att han aldrig skulle behöva jobba med tanke på sina föräldrars framgång. När Felix gick i nian hände det som inte fick hända, skatteverket kom på att företaget hans föräldrar äger har delat ut löner svart under en längre period. Företaget fick jätte höga skulder och på så sätt gick det konkurs. När Felix fick reda på detta var han förtvivlad, vad skulle han göra nu? Han hade ju planerat att leva på företagen. Felix bestämde sig för att flytta ifrån Stockholm i hopp om att hitta ett jobb. Företagen Felix sökte jobb hos nekade honom då han inte hade någon som helst utbildning, han var helt talanglös i deras ögon. Felix började hänga med fel folk och det slutade med att han började sälja knark. Det var den enda utvägen för Felix om han inte ville hamna på gatorna. Felix klättrade i branschen och tjänade stora pengar. Efter några år så kom polisen på Felix och hans grabbar. Som tur var kom Felix undan. Felix flyttade till en sunkig 1:a i förorten. Vid denna tidpunkt funderade Felix på om det ens var värt att fortsätta kämpa, han hade ingenting kvar, till och med hans föräldrar hade sagt upp kontakten med honom. Tiden gick och Felix blev bara mer och mer deprimerad, en dag kom Felix barndomskompis Pelle och knackade på. Pelle pratade med Felix om hans känslor och tankar och snart var Felix på benen igen med hopp om att få tillbaka sitt liv. Felix flyttade ifrån den sunkiga 1:an till denna staden i hopp om att få ett vanligt jobb där han kan ha en stabil framtid.
Vad är Felix mål i staden?: Felix mål i staden är att skaffa sig ett bilrelaterat jobb där han kan ha en stabil framtid, Felix vill även bygga relationer med stadens invånare och skaffa nya vänner.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer jag in på servern kommer jag bidra med unika scenarion och framförallt ett fair rp. Jag tycker det är viktigt att alla parter har roligt i ett scenario, det handlar inte om att vinna! Jag är extremt aktiv och trivs jag i detta community kommer jag spela här flera timmar om dagen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Känns som en bra server med schysst community
Hur hittade du Unive? Fivem server list
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och träffa nytt folk
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Nya vänskaper både IC och OOC, roliga stunder och bra rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har inte spelat fivem sen 2018-2019 nån gång. På den tiden spelade jag på Underground, Heaven, MFS, Dads army, Real Swedish och andra servrar som var stora på den tiden.
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin
Vad är ditt discord namn? Marre#2407
Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2004
Berätta om din karaktär. Personlighet: Felix är en självsäker och rätt så kaxig karaktär. Felix är bra på att hantera sina känslor men kan även bli väldigt arg. Bemöter man Felix med en bra ton blir man bemött bra tillbaka, han hatar när folk tror att dom bestämmer över honom. Felix är väldigt intresserad utav bilar och motorer i allmänhet, han tycker det är intressant och han har en dröm att en dag jobba med bilar.
Historia: Felix är född och uppväxt i Stockholm. Felix är uppväxt i en väldigt rik familj, hans föräldrar äger ett väldigt framgångsrikt företag som tillverkar bilar. Felix brydde sig knappt om skolan, han skolkade för det mesta då han visste att han aldrig skulle behöva jobba med tanke på sina föräldrars framgång. När Felix gick i nian hände det som inte fick hända, skatteverket kom på att företaget hans föräldrar äger har delat ut löner svart under en längre period. Företaget fick jätte höga skulder och på så sätt gick det konkurs. När Felix fick reda på detta var han förtvivlad, vad skulle han göra nu? Han hade ju planerat att leva på företagen. Felix bestämde sig för att flytta ifrån Stockholm i hopp om att hitta ett jobb. Företagen Felix sökte jobb hos nekade honom då han inte hade någon som helst utbildning, han var helt talanglös i deras ögon. Felix började hänga med fel folk och det slutade med att han började sälja knark. Det var den enda utvägen för Felix om han inte ville hamna på gatorna. Felix klättrade i branschen och tjänade stora pengar. Efter några år så kom polisen på Felix och hans grabbar. Som tur var kom Felix undan. Felix flyttade till en sunkig 1:a i förorten. Vid denna tidpunkt funderade Felix på om det ens var värt att fortsätta kämpa, han hade ingenting kvar, till och med hans föräldrar hade sagt upp kontakten med honom. Tiden gick och Felix blev bara mer och mer deprimerad, en dag kom Felix barndomskompis Pelle och knackade på. Pelle pratade med Felix om hans känslor och tankar och snart var Felix på benen igen med hopp om att få tillbaka sitt liv. Felix flyttade ifrån den sunkiga 1:an till denna staden i hopp om att få ett vanligt jobb där han kan ha en stabil framtid.
Vad är Felix mål i staden?: Felix mål i staden är att skaffa sig ett bilrelaterat jobb där han kan ha en stabil framtid, Felix vill även bygga relationer med stadens invånare och skaffa nya vänner.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer jag in på servern kommer jag bidra med unika scenarion och framförallt ett fair rp. Jag tycker det är viktigt att alla parter har roligt i ett scenario, det handlar inte om att vinna! Jag är extremt aktiv och trivs jag i detta community kommer jag spela här flera timmar om dagen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Känns som en bra server med schysst community
Hur hittade du Unive? Fivem server list
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och träffa nytt folk
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Nya vänskaper både IC och OOC, roliga stunder och bra rp
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har inte spelat fivem sen 2018-2019 nån gång. På den tiden spelade jag på Underground, Heaven, MFS, Dads army, Real Swedish och andra servrar som var stora på den tiden.