Accepterad Marre123. | Ban Överklagan [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

therealanton

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? realdizzy.

Vem var det som bannade dig? FCDavve

Bild på banmeddelande: univeban1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag ljög i Reports, och jag själv ljög också det var fel gjort av mig till 100%. Jag Skrev i Reports såhär "Kan jag få Revive, jag spawna död i Gänghuset" och jag gjorde fel där och skulle vänta tills jag Respawnat i Sjukhuset, och jag ber om ursäkt. Och detta Påverkar min Rollspels Nivå, och jag kommer och har tänkt igenom min Ban som jag har förkännat i Unive. Men jag har tänkt klart och sa för mig själv att jag aldrig mer kommer att göra om det där mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med i ett Scenario, jag var med mina Kompisar ingame och dom var med i ett helt annat gäng vid namn "Sicarios" och jag var med 2 Medlemmar därifrån som jag känner sen tidigare. VI åker förbi Sjukhuset sen kommer det en Svart Bmw och börjar Pitta i oss, och vi säger "Vad fan håller du på med" dom börjar hetsa mot oss och säger "Hållkäften piss luffare" Och vi åker ner till Grove Street och skulle bara kolla där, sen kommer dom där grabbarna i Svarta Bmw och börjar köra förbi oss stannar och börjar ta upp Vapen mot oss och direkt Skjuter dom oss, först där Föraren och kör in i en Väg och jag rpade på mina Skador och jag skrev /me Ont i Ryggen, ont i huvudet, Yr osv... Men sen skjuter dom oss alla, och när dom väll har gjort det, kommer det ett helt annat gäng vid namn "C-18" och hoppar av från sin Mercedes och börjar ta ut vapen och skjuter oss alla igen när alla låg död, polisen var bakom dom och dom rpade inte ens rädda eller något, dom såg polisen och sen drog dom därifrån med sin Fordon och sen komm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel i detta Händelse, jag skulle bara undvikat att skriva i report, och skulle bara forsättit rpa och spawnat Sjukhuset. Och den bannen jag fick av FCDavve har jag tänkt igenom och jag tänker alltid igenom mina bans jag får på Unive Roleplay. Detta kommer aldrig mer hände igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina bans jag har fått på Unive har varit länge sedan för det är sällan jag bli bannad på Unive, detta är första gången på länge jag blir bannad på Unive Roleplay.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade undvikat att skriva /report och jag skulle bara forsättit rpa och hade bara spawnat Sjukhuset för jag hade en Glock 41 på mig, men jag skiteri vapen för det kommer ibland i framtiden. Och jag ska sluta ljuga mer för staffs, det har jag lärt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lär mig alltid efter alla bans jag får på Unive, jag tänker alltid igenom vad för fel jag har gjort osv...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut, förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka