Nekad Marre.120100 | Medlem ansökning (Idapiiidaa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marre.120100

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? maroun

Vad är ditt discord namn? marre.120100

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: marre amoson 2000-03-17

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? positiv, omtänksam och glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: marre amoson växte upp i en tuff förort där kriminalitet var en del av vardagen. Hans pappa var en kriminell och då behövde han tidigt lära sig överleva på gatorna. Han hängde med fel gäng och blev känd som den snabba grabben, bra på att läsa av människor och hålla låg profil när det behövdes. Vid 18 års ålder blev han inblandad i ett rån som gick snett och tvingades fly för att undvika både fängelse och hämnd från rivaliserande gäng. Nu försöker han lämna sitt kriminella förflutna bakom sig, men hans gamla liv är alltid nära.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara lojal till unive rp, och såklart jätte bra och positiv roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att spela för motpartens vinst innebär att man ska göra en bra och rolig scenario för dig och den/dom andra personer/personerna. till exempel om jag blir kidnappad måste jag låtsas som om jag är rädd och göra det roligt för både mig och han.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja. Jag har brutit vdm, ooc regeln men fick konsekvenser/ban. har lärt mig att rpa mer seriöst och sköta reglerna bra

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, meta, Toxicitet, Känslig Information / DoXing, Hotande & Utpressning, Rasism/Nazism, Smutskastning, kritik

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Nyligen varit bannad för lalla på en begravning

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka