Accepterad Maricccc | Ban Överklagan [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Finansanalytikern

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166788561/

Ditt Hex-ID: 110000147ea13d1

Vad är din discord tagg? Maricccccc

Vem var det som bannade dig? Argon

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-10 163816.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde och banna mig för en anledning och det var för hets ooc. Jag var på Sjukan och jag hetsade mot han på sjukan sedan så skrev jag i ooc att du bör lära dig svenska. Detta bröt mot reglerna och unives standard. Jag gillar inte att hetsa egentligen men det hände att det blev så, och alla gör misstag och förtjänar en ärlig chans. Detta var ett rent misstag och jag ångrade det innerligt när jag skicka i ooc. Jag hoppas på att jag får en förlåtelse och att staffs värderar denna banöverklagan på rätt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukan med mina 3 grabbar, walter white, liam perisic och Ivan rakitic. Vi chillade i sjukans parkering och därefter så kom det en los zetas grabb och börja hetsa på sjukan för att han kände igen min bil. Detta ledde till en konflikt som eskalerade ooc. Jag gillar unives community och staffsen som finns men ett misstag är ett misstag. Jag lär mig för varje ban och jag har lärt mig varje ban och nu har jag lärt mig att inte skriva ooc under scenarion, för att detta ska förhindras. Jag tycker att detta med los zetas grabben eskalerade till ooc vilket inte är bra och det tyckte staffsen också vilket var helt rätt. Jag är en pålitlig ambiös man som ger glädje och positivitet, jag är inte här för att förstöra... Jag vet att detta bröt unives community riktlinjer, men jag ber jätte mycket om ursäkt. Jag vill komma tillbaka och ha det kul med grabbarna. Jag har alltid spridit positivitet och glädje, vilket leder till ett positiv community. Förlåt, förlåt, förlåt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var inte en felaktig ban, kanske jag tyckte att det var i support eftersom allt hände så snabbt. Men när jag hade tänkt över situationen under perioden jag blev bannad så har jag lärt mig. Jag hoppas på en förlåtelse och detta kommer inte ske vidare. Som sagt så gillar jag unive communityt och jag är ingen problemspelare. Jag har alltid ägnat min tid för att försöka göra servern till en bättre server. Jag tycker att du som staff ser över denna banöverklagan då jag verkligen vill komma tillbaka och inte vänta ut bannen. Jag vill berätta något och detta är inget lall, jag ska berätta något viktigt som kan förändra ditt tankesätt. Du har stora drömmar i framtiden som du vill fullfylla, men låt mig fråga dig det hära. Hur snabbt gick förra veckan? Detta är alla veckor vi har i våra liv, och dag för dag räknas. Jag sitter och gör en överklagan eftersom jag är ledsen över detta, och jag slösar min dag och tid för att be om ursäkt, jag vill att du värderar denna banöverklagan som jag vardera min tid med att skriva denna överklagan. Jag har alltid haft en passion till att hjälpa servern och jag kommer bidra med servern genom dess positivitet. Våra liv är korta och att banna i 3 dagar för en liten hets ooc, kan man kanske ha en förståelse över och låta det slida. Jag hoppas på er förlåtelse och jag garanterar att jag kommer inte bli bannad på samma sätt. Människor gör misstag, som senare inte går att ändra och misstag kan man förändra genom att göra om och göra rätt och inte bara det.. man kan också bidra med positivitet vilket leder till en trivsam miljö för andra spelare på servern och underlätta staffsen. Jag själv har varit staff och jag har inte velat bannat folk, men ibland så känns det att man måste göra det för att lära sig. Detta hände nu samma sak med mig, men jag hoppas på en förlåtelse och på det sättet utvecklar du mig som en person och får mig att bli en mindre regelbrytare person. Jag vet hur svårt det är för er staffs och detta regelbrott jag gjorde kommer jag ta med full hänsyn och allvar. Att hetsa ooc är inget beetende som unive accepterar och det förstår jag.. Jag vet att ni vill utveckla servern och att det blir en så bra server som möjligt. Så detta är varför jag har valt att skriva denna överklagan. Jag ville berätta om min sorg och min förlåtelse till regelbrottet som inträffade. Jag ber om ursäkt och det kommer inte hända igen. Jag gillar alla i staff teamet, tycker ni är sköna grabbar som gör servern till en bättre server. Jag hoppas på att ni förstår mig och jag vet att detta jag skrev kan vara tjatig, men kände att det som behövs göra, ska göras. jag ber om ursäkt återigen, förlåt, förlåt, förlåt. Puss Argon ❤️

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för olika saker och dessa saker kan jag med hjärtat säga att jag har förbättrar och blivit till en mycket bättre spelare, under tiden jag har varit på denna servern så har jag alltid velat och jag menar ALLTID velat att denna servern har mycket bra community. Jag kan säga att dessa bans lär folk en läxa...

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att skippa att skriva ooc och bara rpat vidare. Nu har jag insett det..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte skriva ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Till 100%

Tillbaka