Nekad Marc100 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Marc100

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Rymlig

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 22 åring från Congo som letar efter att få nya vänner och nya möjligheter, hans dröm är att vara ledare i ett stort gäng eller ha sin egen bil firma. han flyttade till Sverige när han va 13 år för ett bättre liv men har haft en svår uppväxt och mycket mobbning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en helt ny karaktär och roligt och bra rp samt kommer vara inne på servern mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. Inga rasistiska eller nazistiska uttryck är tillåtna, och undvik diskriminering baserad på religion, etnicitet eller kön. Servern ska inte användas som en mötesplats för dejting; vi är här för att spela.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite eftersom jag har rollspelat lite på min ps4 innan jag fick min dator så jag vet hur man ska agera i rp.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? eftersom jag sitter mycket inne om dagarna så är det kul att spela med andra folk och hitta nya vänner.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka