- Meddelanden
- 63
- Reaction score
- 12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129814765/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ABO-NIS
Vad är din discord tagg? ABO NIS#4667
Vem var det som bannade dig? Alex-Google
Hur lång tid var din ban? 10 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp och suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick emot reglerna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blir bemött av två ''polare'' som försöker råna mig medans jag pratar med dem i discord.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan säga med en rak arm att jag gjorde fel och gick emot reglerna eftersom jag missuppfatta hela situationen. Jag börjar med att jag sitter med två ''polare'' som jag träffat genom Multistaden inne på discord och lirar.. Jag är ingame och ser en tweed att någon söker mig och jag blir chockad eftersom personen som skrev känner jag inte och han vet mitt namn samt att det inte finns några som vet mitt fullständiga namn ingame. Dem ber mig träffas upp vid Casinos parkering och jag åker dit för att checka läget. Helt plötsligt så dyker upp dem jag pratar med i discord och försöker råna mig och jag reagerar och blir jävligt lack för att jag trodde att dem lallade och jag sköt en av personerna sedan tar dem ut mig från bilen och revivar mig själv och gör det för att jag tror verkligen att dem lallar med mig för att vi sitter i discord och har kört i flera timmar och i flera dagar med plus att vi har en allians med varandra ingame, sedan efteråt så frågar jag vad fan dem håller på med och om dem är seriösa och dem svarar med ''JA'' och fortsätter sedan med scenariot och så fort jag lämnar 10 minuter så planerar dem ett scenario mot mig för att dem vet att jag har vapen på mig.. Jag vet att jag har gjort fel och att alla scenarion är på riktigt men seriöst vad är oddsen att dem jag sitter med skall råna mig? Jag anser det som failrp då man inte rånar sina kompisar och sunt förnuft att man rånar utanför ett Casino mitt på ljusa dagen. Jag ber om ursäkt att jag gick emot reglerna men att mina två polare ska komma och råna mig är så jävla fail, därför jag blev lack som fan att det förekommer lalleri men tydligen så var dem seriösa. Nu vet jag i alla fall att man inte kan lita på nån ingame för att sådana saker kan ske. Som sagt jag kanske förstörde scenariot i 15-20 sekunder men som sagt när jag visste att dem var seriösa så fortsatte jag rpa.
Dock att han '' polaren'' som bannade mig inte ens blev bannad för ''sunt förnuft'' eller ''metagaming'' för att ha rånat mig vid ett företag mitt på dagen samt att vi pratade i discord och utgick från informationen han fick av mig i discord och påbörja ett scenario. Sedan att dem skapade en ny karaktär bara för att skriva till mig på twitter.
Som sagt, jag ber om ursäkt och har fullförståelse över det jag har gjort men det blev missförstånd.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I början av min rp karriär så blev jag bannad för, pwg, lootar, rdm, man lär sig utav sina misstag och jag anser att man lär sig utav sina misstag och pga dem misstagen jag begått så har jag lärt mig utav det och blivit bättre på att rpa.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fortsätta med scenariot utan att ställa några frågor men det var så konstigt i min situtation och visste inte hur jag skulle reagera, ilskan tog över och jag hade insikten att dem lallade. Jag har lärt mig från denna situation att inte lita på någon och att allt är äkta med scenarion.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut har jag lärt mig utav det.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ABO-NIS
Vad är din discord tagg? ABO NIS#4667
Vem var det som bannade dig? Alex-Google
Hur lång tid var din ban? 10 dagar.
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp och suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick emot reglerna.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blir bemött av två ''polare'' som försöker råna mig medans jag pratar med dem i discord.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan säga med en rak arm att jag gjorde fel och gick emot reglerna eftersom jag missuppfatta hela situationen. Jag börjar med att jag sitter med två ''polare'' som jag träffat genom Multistaden inne på discord och lirar.. Jag är ingame och ser en tweed att någon söker mig och jag blir chockad eftersom personen som skrev känner jag inte och han vet mitt namn samt att det inte finns några som vet mitt fullständiga namn ingame. Dem ber mig träffas upp vid Casinos parkering och jag åker dit för att checka läget. Helt plötsligt så dyker upp dem jag pratar med i discord och försöker råna mig och jag reagerar och blir jävligt lack för att jag trodde att dem lallade och jag sköt en av personerna sedan tar dem ut mig från bilen och revivar mig själv och gör det för att jag tror verkligen att dem lallar med mig för att vi sitter i discord och har kört i flera timmar och i flera dagar med plus att vi har en allians med varandra ingame, sedan efteråt så frågar jag vad fan dem håller på med och om dem är seriösa och dem svarar med ''JA'' och fortsätter sedan med scenariot och så fort jag lämnar 10 minuter så planerar dem ett scenario mot mig för att dem vet att jag har vapen på mig.. Jag vet att jag har gjort fel och att alla scenarion är på riktigt men seriöst vad är oddsen att dem jag sitter med skall råna mig? Jag anser det som failrp då man inte rånar sina kompisar och sunt förnuft att man rånar utanför ett Casino mitt på ljusa dagen. Jag ber om ursäkt att jag gick emot reglerna men att mina två polare ska komma och råna mig är så jävla fail, därför jag blev lack som fan att det förekommer lalleri men tydligen så var dem seriösa. Nu vet jag i alla fall att man inte kan lita på nån ingame för att sådana saker kan ske. Som sagt jag kanske förstörde scenariot i 15-20 sekunder men som sagt när jag visste att dem var seriösa så fortsatte jag rpa.
Dock att han '' polaren'' som bannade mig inte ens blev bannad för ''sunt förnuft'' eller ''metagaming'' för att ha rånat mig vid ett företag mitt på dagen samt att vi pratade i discord och utgick från informationen han fick av mig i discord och påbörja ett scenario. Sedan att dem skapade en ny karaktär bara för att skriva till mig på twitter.
Som sagt, jag ber om ursäkt och har fullförståelse över det jag har gjort men det blev missförstånd.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I början av min rp karriär så blev jag bannad för, pwg, lootar, rdm, man lär sig utav sina misstag och jag anser att man lär sig utav sina misstag och pga dem misstagen jag begått så har jag lärt mig utav det och blivit bättre på att rpa.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fortsätta med scenariot utan att ställa några frågor men det var så konstigt i min situtation och visste inte hur jag skulle reagera, ilskan tog över och jag hade insikten att dem lallade. Jag har lärt mig från denna situation att inte lita på någon och att allt är äkta med scenarion.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut har jag lärt mig utav det.
Har du läst våra regler? Ja