Accepterad ManWithAPlan | Ban överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ManWithAPlan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199158546320/

Ditt Hex-ID: 1100001476c4f90

Vad är din discord tagg? dogerman#5308

Vem var det som bannade dig? Vilgot_Dojan

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov VDM, Sunt Förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde på en kille som stod framför min bil när jag svängde ut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hade gått typ 15 minuter innan jag faktiskt blev bannad så jag var inte ens i närheten av platsen längre men det hela utspelade sig vid mekonomen då jag fick min bil reparerad, efter jag fått min bil reparerad så svängde jag ut för att ta mig ut på vägen eftersom jag var instängd mellan flera bilar. Det stod en man framför och jag stötte till honom med bilen och han föll över när jag körde ut. Efter jag kört ut så kollade jag bakom och såg att han inte hade dött för annars hade jag vänt om och tagit med honom till sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det är lite både och eftersom att sunt förnuft är en väldigt bred regel och "GROV" vdm inte riktigt stämmer in här eftersom han inte dog och det var inte med mening att köra på mannen. Enligt VDM regeln "§ 1.2 VDM
VDM, som står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder sitt fordon som sitt vapen." så tycker jag att detta är felaktigt eftersom jag inte hade som mål att skada mannen eller hans bil. På så sätt stämmer inte vdm in på bannen. Som jag tidigare sa är "sunt förnuft" en väldigt bred regel, i nästan vilken situation som helst kan någon bli bannad för sunt förnuft över vilket litet fel som helst. Men här tycker jag att jag borde få en till chans. Detta har blivit på tok för stort för hur litet det egentligen var och 20 dagar är väldigt mycket, jag vill faktiskt spela på servern, detta är första gången något sådant har hänt och det ska inte ske igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En felaktig ban som blev borttagen av support 5 minuter senare, räknas inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade såklart kunna undvika att stöta till honom med bilen men jag förväntade mig att han skulle fortsätta gå för att lämna fri väg när jag körde ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska vara försiktigare och lämna företräde när jag kör min bil. I denna situation skulle jag väntat längre för att se att jag verkligen skulle ha fri väg ut och då det är fritt köra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka